Lad os se det i øjnene: kunder er dødtræt af Pop-Ups, flyve-Ins og Pop-Unders!!! “

Lad os se det i øjnene: kunder er dødtræt af Pop-Ups, flyve-Ins og Pop-Unders!!! ”

Derfor betyder de kører sikkert fra din

Site ligesom en dårlig lugt!

Reklame er meningen at tiltrække mere salg – ikke skræmme dem væk, Right?!? Ret!! –Nå, velkommen til ultimative

Ikke påtrængende, Cutting-Edge, de fleste Incredible reklame

Metode rådighed i dag…

Fra: Harris Fellman og Richard Osterude

Dato: Søndag, September 16, 2007

Kære Online marketingmedarbejder,

Du har nogensinde ønsket at…

“Besøgende er faktisk glade for at se dine annoncer!”

NY Version 2 netop udgivet!

Forbrugere er udsat for hundreder måske endda tusindvis af kommercielle budskaber om dagen i en eller anden–fra kedeligt, kopi-laden radioen kommercielle nemt skummetmælk, forgettable avis annonce, til billboard på siden af bussen til logoet på siden af bygningen og endelig at dem generende affyre-ups du se på enhver anden hjemmeside!

Forskning fra University of Washington foretaget i 1999 statistik: “den gennemsnitlige amerikaner er udsat for 500 til 1.000 kommercielle meddelelser om dagen. Der er overalt fra 182,500 til 365.000 kommercielle budskaber, en person vil se alene i år.” Og det var helt tilbage i 1999!!! Forestil dig hvad det sandsynligvis er i dag! Det er ikke underligt, at folk er blevet “Banner blinde” og konstant blokere eller frakørsel fra pop op-vinduer med deres kløende udløse fingre.

Er der ikke noget andet? Noget, der er mindre indgribende endnu mere effektiv. En reklame, der gør mine kunder ønskede at se det, i stedet for at afskrække dem fra dit websted?

Ja! Endelig er der! Det er en ny race annoncer, der er ikke kun fryd for øjet, men også utrolig effektiv i tegning i kundens opmærksomhed, forårsager dem til at klikke og vigtigst at få flere til at nå frem til deres tegnebøger, fordi de faktisk interagerer med dine annoncer nu i stedet kører fra dem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *