Lad os se det i øjnene: kunder er dødtræt af Pop-Ups, flyve-Ins og Pop-Unders!!! ”
Derfor betyder de kører sikkert fra din
Site ligesom en dårlig lugt!
Reklame er meningen at tiltrække mere salg – ikke skræmme dem væk, Right?!? Ret!! –Nå, velkommen til ultimative
Ikke påtrængende, Cutting-Edge, de fleste Incredible reklame
Metode rådighed i dag…
Fra: Harris Fellman og Richard Osterude
Dato: Søndag, September 16, 2007
Kære Online marketingmedarbejder,
Du har nogensinde ønsket at…
“Besøgende er faktisk glade for at se dine annoncer!”
NY Version 2 netop udgivet!
Forbrugere er udsat for hundreder måske endda tusindvis af kommercielle budskaber om dagen i en eller anden–fra kedeligt, kopi-laden radioen kommercielle nemt skummetmælk, forgettable avis annonce, til billboard på siden af bussen til logoet på siden af bygningen og endelig at dem generende affyre-ups du se på enhver anden hjemmeside!
Forskning fra University of Washington foretaget i 1999 statistik: “den gennemsnitlige amerikaner er udsat for 500 til 1.000 kommercielle meddelelser om dagen. Der er overalt fra 182,500 til 365.000 kommercielle budskaber, en person vil se alene i år.” Og det var helt tilbage i 1999!!! Forestil dig hvad det sandsynligvis er i dag! Det er ikke underligt, at folk er blevet “Banner blinde” og konstant blokere eller frakørsel fra pop op-vinduer med deres kløende udløse fingre.
Er der ikke noget andet? Noget, der er mindre indgribende endnu mere effektiv. En reklame, der gør mine kunder ønskede at se det, i stedet for at afskrække dem fra dit websted?
Ja! Endelig er der! Det er en ny race annoncer, der er ikke kun fryd for øjet, men også utrolig effektiv i tegning i kundens opmærksomhed, forårsager dem til at klikke og vigtigst at få flere til at nå frem til deres tegnebøger, fordi de faktisk interagerer med dine annoncer nu i stedet kører fra dem.